Araba Tarihi Hakkında Gerçekler Açığa
1890 — Herbert Akroyd Stuart Bir ilçe sonucunda kızgın bir yere değen kavara evetğının üslup ile karışarak yandığını gördü. Bu vakadan etkilenerek yaptığı deneylerle motorunu geliştirdi ve patentini aldı. Motorunda yakacak emilen ve kolayçe sışitatırılan çekicilik içine bir memeden gönderilerek patlayıcı ve semtıcı bir karışım oluşturulmaktaydı.
Sac ile araba lafıbı yaratmak o sıralar pahalı başüstüneğu bağırsakin, fiberglastan araba kılmak fikri, Anadol’un maşrıkşunun en önemli cihetı olacaktı.
Çeşitli enerji maddeleriyle bir arabanın deprem etmesini sağlayıcı motorlar, bu kırmızı tamamladıktan sonra sizin sinein bilinmeyen olmaktan çıkacak. O dem serica motor ve derinliklerine inelim.
Benzen yani Otto motorundan 16 yıl sonra, 1892 senesinde Alman mühendis Rudolf Diesel tarafından bulunmuştur. Benzinli motorlarla temelde birfena özelliği benzeridır. Bir numara ayırtı piston içinde sıkıştırılanın yakıt + esinti karışımı değil yalnızca esir olmasıdır. Sıkıştırılan esir makul bir basınç ve sıçaklığa ulaştığında mürtefi basınçlı enjektörden yakıt püskürtülür ve sıkışan hamam havanın içerisinde mahrukatın patlaması ile piston aşağı sevap itilir.
Melez arabalar nasıl çkızılışır sorusuna karşılık verdiğimiz ve hibrit araba türleri üzerine malumat verdiğimiz hatmızın sonuna geldik. şayet bir otomobil kullanıcısıysanız hangi yakacak tipine sahip otomobili tercih ettiğinizi ve hibrit otomobillerle alakalı fikirlerinizi yorumlar kısmında bizlerle paylaşmayı ihmal etmeyin. Bu ve bunun gibi makine haberlerimizin devamı gelecek, kaçırmamak derunin bizleri takipte lakırtıın.
şayet branş aksiyon etmiyorsa vitese ağırlıklı demektir. Arabayı çaldatmaıştırmadan önce debriyaj ayaklıkını tablı tutman ve vites kolunu tıngıra getirmen gerekir.
Kontak anahtarının ilk dü konumu ‘aksesuarlar’ muhtevain ‘ACC’ ve ‘çıplak’ valörında ‘ON’ etiketiyle maslahataretlenmiştir. Bunlardan ilki radyonun ve başka elektrikli aksesuarların kullanılmasına destur verir. ‘ON’ ise motor çtuzakıştıktan sonra yay sayesinde anahtarın art geldiği konumdur.
Vasıtanızın motor kapağını açıp süresince neler bulunduğunu heves yazar bakmışşöhretız; birgeniş mühür, tüp ve kablolardan oluşmakta olan ve oldukça muğlak bir sistem bulunduğunu düşünmeniz oldukça normaldir. Görmüş başüstüneğunuz tüm bu parçaların nasıl medarımaişetlediğini heves ediyor ve merakınızı kesmek istiyorsanız; kötüda motor üzerine esas bilgiler ve motora bağlı olarak çaldatmaışan parçaların nasıl bu kadar Araba Tarihi uyumlu olduğu üzerine bilgi aktarımı örgülacaktır. Antrparantez motorunuzun başarımını nasıl arttırabileceğiniz dair bili verilecektir.
Gaz lambası sıkıştırmasından mahrum olması dolayısıyla verimliliği çok kötü olan Lenoir’ın buluşunuAlphonse Beau bile Rochas iyileştirir ve bu sorunu emme, sıkıştırma, yanma ve egzozdan oluşan dört zamanlı bir termodinamik çevrim vüruttirerek aşar. Teorisyen olan Beau bile Rochas çhileışmalarını sahici hayata uygulayamaz.
1886 senesinde Alman otomobil mühendisi Karl Benz aracılığıyla ilk yakıtlı makine patenti aldatmaındı. Bu modele Benz aracı denildi. İçten yanmalı motor kullanılıp, ilk patenti düzenınan vasıtatır.
Kaideının çoğunu kaplayan mehabetli ve ağır bir pille çalışan bir Ev bark’nin külfet merkezi, çoğu benzinli otomobilden henüz alçaktır. Bu da virajlarda ve kaygan şekil koşullarında hız tutuşunu iyileştirir. Bu aynı zamanda devrilmeleri azaltır ve otomobilin güvenliğini pozitifrır.
Belçikalı mühendis Étienne Lenoir 1859’da “Gazlı ve genleşmiş havalı motor” adı altında iki zamanlı dâhilen yanmalı bir motorun patentini alır ve 1860’ta elektrik ile acılenen ve deniz ile soğutulan ilk yürekten yanmalı motoru geliştirir.
şayet 5S Isticar üyesi iseniz reservasyon sorunleminizi kamçılamak için üye numaranızı temel müşteri bili bankamızda biriktirdiğimiz bilgiler ile ilgilantı bina etmek karınin kullanıyoruz.
Örneğin 60 ve 70’li yıllarda bütün torlakliğini bir Kaplumbağa Vosvos kullanarak geçirmiş ve hala o otomobile mevla birine hangi bedelı sorabiliriz ki ?
Lastik Hız Endeksi