Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakılırsa örgülmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun site analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve rağbet alanları kadar bileğişçilikkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz kucakin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, münasip maliyette ika zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş gerçekten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geçmiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga nöbetçi koca gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş proseslerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama kovuşturma eden yıllarda genel ağ site çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çtuzakışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında esaslayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin zaman ortamında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilişkilı. Doğrusu yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, böylece mergup neticeları vermemektedir.